FINA HÄRLIGA SOLIGA LEDIGA DAGAR

oppsi såg precis att det var 5 dagar sen jag uppdaterade, menmen så kan det bli ibland.
och känns som om att bloggen kommer att vara näst intill helt död när jag får sommarlov, vilket är om bara två dagar!! men jag lovar att göra det bästa av situationen,okej?
idag åkte isac hem efter att ha varit här i exakt en vecka, och den här veckan har varit himla bra tillsammans med honom. vi har ätit jordgubbar, lagat middag,umgåtts med underbara vänner,festat,solat och massa annat. det har varit behövligt med dessa lediga dagar från skolan,onsdag-måndag var jag ledig! men idag var det dax att säga hejdå till isac och dax för mej att gå till skolan.det bästa är att isac får sommarlov imorgon och kommer tillbaka redan på torsdag så i stort sätt åker han hem för att hämta packning inför sommarlovet,huur underbart som hellst :-)
och jag hade skola i 1 timme på eftermiddagen och efter det fick jag åka hem, imorgon ska vi spela minigolf och fika med klassen så slutar vi efter det, och sen på torsdag så är det skolavslutning!!! åååh jag är så glad att vi snart har ett långt och härligt sommarlov framför oss, och jag hoppas mer än allt annat att denna sommar kommer att bli bra,och då menar jag verkligen bra!
nu tänkte jag ladda upp lite bilder från de senaste dagarna för nu orkar inte jag skriva mer,
ta hand om er så hörs vi snart igen :-)
/michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0