STRANDEN HELA DAGEN IGÅR OCH IDAG

ååååh vad jag älskar sommaren och värmen!
igår på förmiddagen så följde isac och jag med hans syster,hennes barn,och hennes två kompisar till dammsjön och låg där tills halv fyra.drog till hönsan när vi kom hem och chillade där tills 10?
idag blev vi väckta av fia och ungarna någongång runt halv 12 så då gick vi upp, klädde på oss och drog till hönsan och kom hem runt halv fyra. så himla skönt! just nu är isac på gymmet och jag har varit hem och bytt mammas cykel till moppen istället, nu ska jag bara vänta på att pojken min ska gymma klart så vi kan gå och köpa jordgubbar, och ikväll blir det grillning :d
livet är rätt bra nu faktiskt!
/michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0