NÅGRA DAGAR SEDAN

hopplahej!
jag är fullt upptagen med att njuta av sommarlov så det blir inte så mycket uppdatering här på bloggen.
men dessa dagar som gått så har jag badat,solat,festat,umgåtts med min pojkvän och lite annat!
igår och idag har det inte varit direkt sommarväder så jag håller tummarna på att det blir en riktigt fin dag imorgon,
riktigt varmt och skönt så man kan ligga på stranden hela dagen!
isac och jag har börjat med en grej,varje morgon när vi vaknar så går vi ut på en pw på ungefär 4-5km och efter det äter vi frukost, och på kvällen springer eller går vi! tycker faktiskt det är riktigt skönt :-)
aja nu tänkte jag avsluta detta och krypa ner i sängen bredvid isac och mysa till en film eller något!
/michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0