IMORGON FÅR JAG SOMMARLOV, TJOHO

SMHI sa att det skulle åska och regna idag men jag har inte märkt av nå sånt, tycker mest att solen har stekt skapligt skönt! för tillfället är jag ensam hemma men roger kommer strax hem, bella och jeka är icke hemma och mamma är fortfarande på kurs och kommer hem på fredag. tänkte höra med roger om jag kan åka med honom upp till borlänge så kan jag gå på kupolen med emilia medans han kör häst,skulle behöva nya shorts :-)
ikväll blir det att kika vad man ska dra på sig på skolavslutningen imorgon,tänker inte ha något direkt speciellt eftersom jag faktiskt bara slutar första. ett helt år har gått på gymnasiet och jag har överlevt, tycker inte att det har gått så jättefort faktiskt.vissa tycker ju det men kan inte riktigt hålla med om det.
aja nu ska jag sluta babbla och kila vidare, ta mej något att äta innan det är dax att åka!
/michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0