EFTER TVÅ VECKOR HOS PAPPSEN !

& då var jag tillbaka hos mamma. har haft två kanonbra första veckor hos pappa,allt från bad till grillningar och ja massor! orkar inte rabbla upp allting men det har iallafall varit riktigt bra.
idag är det söndag och jag ska väll inte göra någonting speciellt antar jag, kanske tar en springtur senare eller något. för tillfället sitter jag hemma och har packat upp mina kläder och sånt, hoppas på att isac ringer och säger att han vill sova hos mej! men medans jag väntar på det samtalet så funderar jag på om jag ska göra iordning lite i mitt lilla hus,tror jag gör så faktiskt.
imorgom hoppas jag på solsken och en dag på stranden med min fina kille,
hörs senare!


/michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0