DET LUKTAR TACOS HÄNNE

goddagens!
vaknade runt halv 12 och åt frukost och grejs, sen tog isac och jag moppen till stan.
mormor och morfar är vid deras sommarställe i norn och kommer hem ikväll så jag har lovat att jag ska ta hand om hundarna och kattungarna under dagen, så klockan 15 och 19 ska dom ut på promenad och ha mat! så yes alltså har jag bara en vända kvar klockan 19 :-) det kommer bilder på dom små liven senare!
just nu sitter jag hemma hos isac med honom,jeka och bobbo. vi ska ha lite mysigt med en tacokväll tänkte vi, så nu är "kockarna" ute i köket och jobbar medans jag sitter här. men tänkte att jag faktiskt skulle gå och hjälpa dom med maten, vi hörs senare eller imorgon!
/michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0