"LAN" MED ÄLSKLING'

haha jovars,jag&älskling lanar hemma hos mej idag.vet inte vart vi fick den idén ifrån menmen : )
efter skolan idag gick vi hem till isac, hann vara där en liten stund tills mamma ringde och sa att hon skulle hämta oss,så det blev bråttom med att packa ihop datorn! åkte till affären och handlade ingredienser till maten som jag,isac,bella och jeka skulle laga,alltå det blev tacos. efter maten kopplade vi massa sladdar och grejs,sen bar det av till rätt pris för att köpa chokladbollar och wienergumm(stavning?).
när vi kom hem blev det filmmys,minns inte vad filmen heter.det var ju faktiskt en hel timme sen jag såg den så det är inte lätt att komma ihåg. ja vad har vi mer gjort? bella kom och lånade datorn lite så medans bella och isac höll på med datorn så kollade jag på en annan film,men var tvungen att stänga av efter bara några minut för fyfan vad äcklig den var.mum and dad hette den iaf.
börjar bli ganska trött,klockan är bara 22:23.förstår inte hur jag ska kunna vara uppe näst intill hela natten,kommer ju aldrig att gå.
kanske uppdaterar senare eller så får detta bli det sista för idag.
puss/michaela


bjuder på en busig bild på mej&syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0